Cinque prudutti paraguni nantu à i pesti di lepidoptera

A causa di u prublema di resistenza di i prudutti di benzamide, parechji prudutti chì sò stati silenziu per decennii sò ghjunti in prima linea.Trà elli, u più populari è largamente utilizatu hè i cinque ingredienti, emamectin Benzoate chlorfenapyr, indoxacarb, tebufenozide è lufenuron.Parechje persone ùn anu micca una bona cunniscenza di questi cinque ingredienti.In fatti, ognunu di sti cinqui ingredienti hà i so vantaghji è disadvantages, chì ùn ponu esse generalizati.Oghje, l'editore face un analisi simplice è paraguni di sti cinqui ingredienti, è furnisce ancu qualchì riferimentu per tutti per screening products!

nutizie

Chlorfenapyr

Hè un novu tipu di compostu di pirroli. Chlorfenapyr agisce nantu à a mitocondria di e cellule di l'insetti per mezu di l'oxidase multifunzionale in l'insetti, principalmente inibendu a trasfurmazioni di l'enzyme.

Indoxacarb

Hè un insecticida antracene diazine efficiente. E cellule nervose sò resi inoperabili bluccandu i canali di ioni di sodiu in e cellule nervose d'insetti.Questu risultatu in disturbi locomotori, incapacità di alimentazione, paralisi è eventuale morte di a pesta.

nutizie

Tebufenozide

Hè un novu regulatore di crescita di insetti non steroidali è l'insecticida di l'hormone di l'insetti di novu sviluppatu.Hà un effettu agonisticu nantu à i receptori di ecdysone di e pesti, chì ponu accelerà a mudificazione normale di l'insetti è impediscenu l'alimentazione, risultatu in disordini fisiologichi è fami è morte di pesti.

Lufenuron

L'ultima generazione Sostituisce i pesticidi di urea.Pertenece à a classa di insetticidi benzoylurea, chì uccidenu i pesti agiscenu nantu à e larva di insetti è impediscenu u prucessu di muding.

Emamectin Benzoate

Hè un novu tipu di insecticida antibioticu semi-sinteticu d'alta efficienza sintetizatu da u pruduttu fermentatu Abamectin B1.Hè statu pruvatu per un bellu pezzu in Cina è hè ancu un pruduttu insecticida cumuni.

nutizie

1.Mode d'azzione Paraguni

Chlorfenapyr:Hà avvelenamentu stomacu è effetti di uccisione di u cuntattu, ùn uccide micca l'ova. Hà una penetrazione relativamente forte nantu à e foglie di a pianta, è un certu effettu sistemicu.

Indoxacarb:hà avvelenamentu di u stomacu è effettu di uccisione di cuntattu, nè effettu sistemicu, nè effettu ovicidale.

Tebufenozide:Ùn hà micca effettu osmoticu è attività sistemica floema, principalmente per via di a toxicità gastrica, è hà ancu certe proprietà di uccisione di cuntattu è una forte attività ovicida.

Lufenuron:Hà avvelenamentu di u stomacu è effetti di uccisione di u cuntattu, senza assorbimentu sistemicu, è un forte effettu ovicidale.

Benzoate di emamectina:soprattuttu velenu stomacu, è hà dinù effettu uccisioni cuntattu.U so mecanismu insecticida hè di impedisce u nervu mutore di e pesti.

2.Insecticida spettru paraguni

Chlorfenapyr:Hà un bonu effettu di cuntrollu nantu à i pesti è l'acari di perforatori, piercing è masticatori, in particulare contr'à a falena di u diamante, u verme di u cuttuni, u verme di l'esercito di barbabietola, a falena di curling di foglie, u minatore di foglie vegetale americanu, u ragno rossu è i tripidi.

Indoxacarb:hè efficace contru i pesti Lepidoptera.Hè principarmenti utilizatu per cuntrullà i vermi di l'armata di a barbabietola, a falena di u diamante, u verme di a foglia di u cuttuni, u verme verde di u tabacco, a falena di curling di foglie è cusì.

Tebufenozide:hà un effettu unicu nantu à tutti i pesti Lepidoptera, è hà effetti speciali nantu à i pesti antagonisti cum'è u cuttuni, u verme di col, u diamante, u verme di l'armata di a barbabietola, etc.

Lufenuron:Hè particularmente prominente in u cuntrollu di u curler di foglia di risu, chì hè principalmente utilizatu per cuntrullà u curler di foglia, a falena di diamante, u verme di col, u verme di foglia di cuttuni, u verme di l'armata di barbabietola, a mosca bianca, trips, tick ricamati è altri pesti.

Emamectin Benzoate:hè assai attivu contr'à e larva di pesti di Lepidoptera è parechje altre pesti è acari.Hà a tossicità di u stomacu è l'effettu di uccisione di cuntattu.Hà boni effetti di cuntrollu di Lepidoptera myxoptera.Lepidotteri di u tubero di patata, u verme di a barbabietola, a falena di a corteccia di mela, a falena di u pescu, u piscadoru di u risu, u verme di u risu è u vermu di a col anu un boni effetti di cuntrollu, soprattuttu per i lepidotteri è i pesti di Diptera.

Spettru insecticida:

Benzoate di emamectina>Clorfenapyr>Lufenuron>Indoxacarb>Tebufenozide


Tempu di post: 23-May-2022